Algemene voorwaarden & privacy

PRIJZEN

Alle prijzen op de website zijn in euro’s, inclusief BTW en exclusief verzendkosten.

VERZENDING

Wanneer de betaling van je bestelling is overgemaakt op onze rekening zullen wij je bestelling proberen binnen 1-2 werkdagen te verwerken. (Let op! Tussen 1 januari  en 15 januari 2020 worden alle bestellingen die geplaatst zijn, NA 15 janauri verzonden.)Wanneer dit niet mogelijk is ontvang je daar een e-mail over. Al onze producten worden netjes ingepakt zodat je je bestelling mooi thuis ontvangt. Sieraden ontvang je in een organza zakje & kleding proberen wij altijd ter bescherming in te pakken in vloeipapier. Bestelling worden verscheept via POSTNL, via pakketpost of indien mogelijk brievenbus pakketje.

ONTVANGST

ROGY Boutique doet haar best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen nadat je betaling binnen is. Na ontvangst van de betaling wordt je bestelling zo spoedig mogelijk op de post gedaan. Indien mogelijk sturen wij een e-mail als het product is verzonden en de bijbehorende track & trace info. Een normale bestelling in Nederland neemt zo’n 1 tot 3 werkdagen in beslag. Weekend vallen hierbuiten evenals vakantiedagen.

BESCHADIGING

ROGY Boutique is niet verantwoordelijk voor het verlies en/of beschadiging van de verzonden goederen, wel zullen we altijd ons best doen om dit zo goed mogelijk op te lossen.

GARANTIE

ROGY Boutique garandeert dat de specificaties van de afgeleverde goederen gelijk zijn als de aangeboden producten. Uitzonderingen kunnen er zijn in kleur en de structuur.  Gebreken die zijn ontstaan als gevolg van normaal gebruik of die zijn te wijten aan de aanzienlijke schuld van de klant vallen niet onder de garantie. Wij geven geen garantie op sieraden, steentjes, studs, glitters etc!

RETOURNEREN

Bij levering bent u verplicht om de producten te inspecteren om te bepalen of ze voldoen aan de overeenkomst. ROGY Boutique besteedt veel tijd aan het zoeken en selecteren van de juiste producten en wil graag het beste bieden. Als u om welke reden dan ook niet volledig tevreden bent met uw bestelling, kunt u het item binnen 14 dagen retourneren.

Retourneren kan naar het volgende adres:

ROGY Boutique

Kamerlingh Onneslaan 54

1171 AH Badhoevedorp

Alle producten moeten in nieuwe, ongebruikte staat verkeren. Sale items, accessoires, bikini’s en sieraden kunnen niet retour verstuurd worden!

Retourzendingen met onvoldoende porto worden niet aanvaard.

De retourzendingen die door ROGY Boutique aanvaard worden, worden vervangen door een vervangend product, of het originele bedrag van het bestelde product wordt terugbetaald. Let op! Dus niet de verzendkosten. Terugsturen van het bestelde producten zijn voor eigen kosten. Restitutie wordt verleend binnen 30 dagen na recept van het geretourneerde product. ROGY Boutique aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade claims of gevolgschade in welke hoedanigheid onderbouwd als gevolg van het gebruik van haar producten door de consument of derden.

OVERMACHT

ROGY Boutique is niet gehouden tot het nakomen van enige verplichting aan de klant indien gehinderd door overmacht. In elk geval wordt onder overmacht verstaan digitale uitsplitsing op ROGY Boutique en transport vertragingen (stakingen).

INTELLECTUELE EN INDUSTRIËLE EIGENDOM RECHTS

U dient alle intellectuele en industriële eigendomsrechten welke rusten op de door ROGY Boutique geleverd volledig en onvoorwaardelijk producten te respecteren.

KLACHTENREGELING

1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.

2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.

3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerktijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen een termijn van 14 werkdagen geantwoord met een bericht van ontvangst en indicatie wanneer een consument een meer uitvoering antwoord kan verwachten.

PRIVACY & COOKIES

ROGY Boutique respecteert uw privacy. ROGY Boutique gebruikt klantinformatie alleen voor verwerking en verzending van orders en zal onder geen enkele omstandigheid worden verkocht, openbaar gemaakt of verspreid aan derden.

Wat we verzamelen en opslaan

Indien je onze inlogpagina bezoekt, slaan we een tijdelijke cookie op om te controleren of je browser cookies accepteert. Deze cookie bevat geen persoonlijke gegevens en wordt verwijderd zodra je je browser sluit.

Zodra je inlogt, zullen we enkele cookies bewaren in verband met jouw login informatie en schermweergave opties. Login cookies zijn 2 dagen geldig en cookies voor schermweergave opties 1 jaar. Als je “Herinner mij” selecteert, wordt je login 2 weken bewaard. Zodra je uitlogt van jouw account, worden login cookies verwijderd.

Voor gebruikers die geregistreerd op onze website (indien van toepassing), bewaren we ook persoonlijke informatie in hun gebruikersprofiel. Alle gebruikers kunnen hun persoonlijke informatie bekijken, wijzigen of verwijderen op ieder moment (de gebruikersnaam kan niet gewijzigd worden). Website beheerders kunnen deze informatie ook bekijken en wijzigen.

We verzamelen informatie over je tijdens het afrekenproces in onze winkel.

Wanneer je onze site bezoekt, verzamelen we de volgende gegevens:

  • Door jou bekeken producten: we gebruiken deze gegevens bijvoorbeeld om producten aan je te tonen die je recentelijk hebt bekeken
  • Locatie, IP-adres en browsertype: we gebruiken deze gegevens om belastingtoeslagen en verzendkosten te berekenen
  • Verzendadres: we vragen je om deze gegevens in te vullen, zodat we bijvoorbeeld de verzendkosten kunnen berekenen voordat je een bestelling plaatst en om de bestelling vervolgens naar je te verzenden!

We gebruiken cookies ook om producten in je winkelmand op te slaan terwijl je door onze site bladert.

Opmerking: je kunt je cookiebeleid gedetailleerd beschrijven en hier een link naar dat gedeelte toevoegen.

Wanneer je producten bij ons aanschaft, vragen we je om informatie te verstrekken, waaronder je naam, factuuradres, verzendadres, e-mailadres, telefoonnummer, creditcard-/betalingsgegevens en optionele accountgegevens, zoals een gebruikersnaam en wachtwoord. We gebruiken deze informatie voor de volgende doeleinden:

  • Om je informatie toe te sturen over je account en bestelling
  • Om te reageren op je aanvragen, waaronder restituties en klachten
  • Om betalingen te verwerken en fraude te voorkomen
  • Om je account voor onze winkel in te stellen
  • Om te voldoen aan wettelijke verplichtingen, zoals het berekenen van belasting
  • Om ons winkelaanbod te verbeteren
  • Om marketingberichten naar je te sturen, als je hiervoor kiest

Als je een account aanmaakt, worden je naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer gebruikt om de afrekengegevens automatisch in te vullen bij toekomstige bestellingen.

Over het algemeen slaan we informatie over u op zolang we deze nodig hebben voor het doel waarvoor we deze verzamelen en gebruiken. We zijn niet wettelijk verplicht deze te bewaren. We bewaren bestelinformatie bijvoorbeeld XXX jaar voor belasting- en boekhoudingsdoeleinden. Tot deze informatie behoort je naam, e-mailadres, en factuur- en verzendadres.

Wij zullen ook reacties of beoordelingen opslaan, indien je deze achterlaat.

Wie van ons team heeft toegang

Leden van ons team hebben toegang tot de informatie die je bij ons hebt opgegeven. Zowel Beheerders als Winkelmanagers hebben bijvoorbeeld toegang tot:

  • Bestellingsinformatie, zoals de aangeschafte producten, de datum van aanschaf en het bezorgadres, en
  • Klantinformatie, zoals jouw naam, e-mailadres, verzend- en betaalinformatie.

Onze teamleden hebben toegang tot deze informatie om bestellingen te voltooien, te behandelen, terugbetalingen te doen en om jou te ondersteunen.

Wat we delen met anderen

We delen informatie met derden die ons helpen onze bestellings- en winkelservices aan te bieden, zoals: Mollie en Paypal als betaalmethoden.

Betalingen

We accepteren betalingen via PayPal. Bij het verwerken van betalingen worden sommige gegevens overgedragen aan PayPal. Hiertoe behoort informatie die noodzakelijk is om de betaling te verwerken of ondersteunen, zoals het totaalbedrag van de aankoop en factuurgegevens. Onze betaalprocessen gaan via Mollie, daarbij worden sommige gegevens overgedragen aan Mollie. Dit is informatie die noodzakelijk is om de betaling te verwerken of ondersteunen, zoals het totaalbedrag van de aankoop en factuurgegevens.

YITH WooCommerce Wishlist

Terwijl je onze site bezoekt, traceren wij:

  • Producten die je hebt toegevoegd aan de verlanglijst: we gebruiken deze om jou en andere gebruikers je favoriete producten te tonen, en voor gerichte e-mail campagnes.
  • Verlanglijsten die je hebt gemaakt: we houden de verlanglijst bij die je hebt gemaakt, en maken hem zichtbaar voor het winkelpersoneel

We gebruiken tevens cookies voor het traceren van verlanglijst inhoud, terwijl je onze site doorzoekt.

Onze teamleden hebben toegang tot de informatie die jij ons biedt. Voorbeeld, zowel administrateur als winkelmanager hebben toegang tot:

  • Verlanglijst details, zoals toegevoegde producten, datum toevoeging, naam en privacy instellen van je verlanglijst

Onze teamleden hebben toegang tot deze informatie om je betere deals te bieden voor de producten waar je van houdt.

Contactformulier

Zodra u ons contactformulier invult zullen wij de gegevens daarvan voor een bepaalde tijd in ons bezit houden voor het verlenen van service aan onze klanten, maar wordt niet gebruikt voor marketing doeleinden.

Deze Algemene Leveringsvoorwaarden zijn van toepassing op elke levering door ROGY Boutique.